Kengkawan-kengkawan

Ahad, 6 Februari 2011

Lesen bawak penumpang dan barang

Assalamualaikum kawan kawan semua kali ni nak N3 pasai itu hari pi jalan2 kat pasaq karat KL, pusin punya pusin nampak satu apek juai lesen bawak teksi dan bawak kenderaan berat. Tanya dia rege berapa dan deal lebih kurang, amik la lesen ni. Saya rasa la kawan kawan pun mungkin ada yang dah ada barang ni. Kalu dah ada kita kongsi la sama sama ya.

Tapi barang/lesen ni nak best lagi kalu dapat ngan lesen kertas nya sekali. Baru la komplet, tapi tak pa la..tak dak pun kira ok gak ni...Kat lesen tu ada tulih Negeri2 Tanah Melayu.

Ini lesen untuk bawak teksi.


Ini pulak lesen untuk bawak kenderaan berat.

Kira bertuah la saya dapat barang/lesen ni. Dah lama gak dok cari benda ni, baru la ni berjumpak ngan benda ni...Memang best buat koleksi peribadi ni....

Ok la buat kali ni...mari lah kita sama2 melayannya yer...

2 ulasan:

  1. memang best ada benda-benda nie, teruskan korek!

    BalasPadam
  2. tak adalah best mana pun...orang lain lagi best apa....

    BalasPadam