Kengkawan-kengkawan

Rabu, 9 Mac 2011

Koleksi barangan tembaga

Assalamualaikum wbt...N3 kali saja nak upload barang barang tembaga. Ala kengkawan lain pun ada koleksi tembaga lagi berlambak apa. Walau apapun kita layanz la jugak serba sikit koleksi saya ni. Saya ni ada la serba sikit koleksi tembaga ni. Tak dak la banyak mana sangat pun, cukup la bak orang kata buat pengeraih, daripada tak dak sikit pun jadi la. Ada la bekas kaki lilin sikit, bekas celak sikit dan ada la bekas air renjis air mawar sikit.

Saya suka kolek barang barang tembaga ni tapi satu aja yang masalahnya...malaih nak polish. Tapi saya tak suka polish saya suka biar dalam keadaan asal, baru nampak lama dan antik.


Ok la buat kali ini. Selamat layan walau tak best...

3 ulasan:

  1. Barangan tembaga memang mengujakan!

    BalasPadam
  2. uja jangan tak menguja...apa2 pun layanzzz....

    BalasPadam
  3. Saya ada dapur tembaga yg di panggil SAMOVAR,puas saya mencari jika ada sesiapa yg mempunyai barang seperti saya .namun hampaBarang tembaga ini saya dapat dari aruah datok saya yg bertugas dgn DYMM Agong Malaya yg pertama.SAMOVAR ini sudah berusia seratus tahun dan mgkin lebih,Saya hendak menjual nay tap tiada sapa yg ada perkara sama untuk saya rujuk harga nya.hp 019 234 8812

    BalasPadam