Kengkawan-kengkawan

Ahad, 1 Januari 2012

Ais krim soda Oren Kajang

Tak terlambat kot nak ucap selamat tahun baru masihi 2012 pada semua sahabat blog..tak kira yang follow atau yang silent reader...moga2 tahun 2012 ni berazam lebih baik lagi...





Dah lama rasanya tak N9 blog ni...berabuk dan dah nak bekulat blog ni...bila malaih mai, memang tak bergerak la blog ni...



Kali bukan apa saja nak kongsi apa yang saya baru dapat ni. Bagi otai2 mungkin tak kisah pun...tapi bagi saya rasa2nya rare kot. Saya baru dapat botoi ni. Botoi ayaq lemenate lama perisa ais krim soda. Yang nak habaq ni, syarikat yang mengeluarkan air ni adalah syarikat Oren Kajang. Tak perenah pulak saya dengaq kilang ni(saya la tak pernah dengaq). Kata kawan yang jual botoi ni kat saya, dia kata kilang ni dah lama tutup. Ada otai2 yang tau lebih lanjut kot.


Ok la buat kali ni walau tak seberapa...layan aja la....

3 ulasan: