Kengkawan-kengkawan

Rabu, 20 Jun 2012

Beg Gula gula HACKS

BEG GULA GULA HACKS...

ASSALAMUALAIKUM WBT....
Dah lama sangat rasanya tak berbelog ni, rasa rasa dekat 2 atau 3 bulan rasanya. Hajat ada tapi....mengenangkan Maxis broadband terhegeh hegeh...hajat nak berbelog pun kendoq balik...hampeh..mula mula pakai laju, bila dah lama..slow...apa lagi bertukar ke TM la pulok la ni....ok la...keinginan berbelog mai balik..tu yang N3 balik ni...

N3 kali ni adalah nak kongsi bersama..iaitu beg sandang gula gula Hacks lama...happy masa dapat beg ni..sebab la ni susah nak dapat benda cam ni...rasa rasa otai barang barang lama ada kot beg ni..tah tah lagi rare apa..tapi apapun saya syok gak kerana ada satu....buat koleksi...

Kat beg tu ada slogan 'Dicipta Untuk Mutunya'...memang bermutu pun...Layan aja la.

Ok la buat permulaan balik bagi kali ni...bobai....


6 ulasan:

  1. Selamat kembali berblog ! iaryylr pun dah tukar tm, baru tukar haritu P1 pula baru upgrade, nak buat camna dah bertahun tertekan, nak kena ucap ta ta pada P1, SEKARANG P1 dah o.k kat sini tapi kena ucap ta ta juga! :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. selamat kembali.Syabas bro.Lawa beg ni.Hacks ada mcm2 dr cawan,gelas,sudu dan lain2 lagi.
    Saya guna TM dari dulu,kini dan mungkin selama2...he he he.
    Terpaksa bayar mahal untuk kepuasan hati.

    BalasPadam
  3. tqvm pada yang komen tu...
    >nikths>beg ada banyak jenis ke..?balang hacks ada 2 jenis rasanya..tin dan plastik..betol tak...

    BalasPadam
  4. perghh.. memang menarik ada koleksi beg sandang ni.. tak nak jual ke.. hehe

    BalasPadam
  5. rasa rasa lom nak juai lagi kot...sayang lagi la...kalu dah jemu mungkin juai kot...

    BalasPadam